plugg

godmorgon på er :D eller vaken var jag för 6 timmar sen men endå! har egentligen sovmorgon idag till halv 1 men fick lov att åka till skolan tiiidigt för att ta ikapp massa restuppgifter. fredag måste jag vara klar med allt. känns tungt!
just nu sitter jag själv i klassrummet som en mobbad liten en och väntar på att nån ska komma så jag slpper gå och äta lunch själv! och förresten så är det SKIT härligt väder ute idag måste jag få säga, för ovanlighetens skull! :D ljummet och härligt!

nu tänkte jag måla naglarna lite! haha!
Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: PIMPIM

joorå , ellos har jättensygga kläder (yy) tack föör kommentaren sötnos ♥

2008-05-26 @ 16:21:47
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0