Rose red


hallåå där! var ett tag sen jag bloggade nu så nu är det dags!
igår kväll var det 6 års jubileum med rose red. (en 4 timmar lång skräckis-psykfilm?) det är en tradition som jag,tovan,hanna och anna har hållt vid liv i 6 år! och det är alltid denna helg när det är eurovision song contest. duktigt jobbat tycker jag ;D


såklart så var vi nere i min lilla lägis med godis på 2 kg? och massa annat!

  

efter halva filmen hände detta. (alltid en stund in i rose red)

 


jaa, kvällen var iaf lyckad och vi hade det jätte msyigt. men dock vet jag inte om jag vill rekommendera denna film för den är inte ens bra!
hha men nu ska jag ut i det härliga vädret! pusss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Regine

Den filmen har eg ikkje sett- takk for tips =)

Koselige bilder - godteri og film er supert!! :) Ha ein fin lørdag!

2008-05-24 @ 14:43:46
URL: http://www.regine.devote.se
Postat av: Duvan

Den är sååå himla bra!!! Jag har sett den 5 gånger tror jag. Sambon "bara" två. Han frågade faktiskt förra veckan när vi ska se RR igen:D. Man kan ju se den om och om igen. Så himla bra.



Och rolig tradition ni har:D

2008-05-24 @ 18:19:06
URL: http://greendove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0