soligt

gomorgon bloggisar! precis vaknat och precis satt på mig morgonrocken!;D första saken man gör när man vaknar. iaf för mig ;) idag är det skit härligt väder ute. graderna har jag inte kollat på men det är skönt och soligt ute iaf :)
gårdagen var vi hos tove på en liten 18 års fest. och det var såklart as kul. trots nykterheten igen. haha! och, får säga det en gång till. GRATTIS TOVAN :D:D. 
iaf så efter 12 så skulle vi ner på stan för då skulle hon in på krogen. haha typsikt 18åringar....
själv har jag 1 månad och 2 dagar tills jag fyller 18 så det är inte så långt dit ;)
men bilder och videoklipp kommer jag lägga in ikväll! nu ska jag gå och äta frulle!

pusss!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

de så härligt när de fint väder!

2008-05-04 @ 11:16:07
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0