AND OUT

vilken dag, vilken dag. tänker nu mest på mina stackars axlar, mage och hand som värker något så fruktansvärt. tänk om man endå tyckte om massage. vad mycket enklare det hade varit då. 

hur som helst. som jag nämnde i förra inlägget så hade jag prov idag i personlig försäljning. och jag måste säga att det gick hur bra som helst! såklart så var jag sist i klassrummet denna gång med. händer mig alltid på prov. ambitiös som pelle sa. efter jag skrivit i 3 timmar så tog jag en sväng på stan och belönade mig med en superfin blus från zara som jag tänkt ha på mig på ebbas dop på lördag. vad jag kommer att glänsa.. ne nu ska jag sluta tycka bra om mig själv och börja dra mig ner till lägenheten.


toppen dag trots besvären.

Kommentarer
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Hej, Kul att du vill vara med i bloggdesigntävlingen. :) Kika in efter 12.00, då är vinnaren dragen. Lycka till!



Nästa vecka kommer en ny bloggdesign tävling. Lägg till mig på bloggkoll så ser du när ;)



/ Emmy

2008-11-27 @ 10:39:10
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0