SÖNDAG 23

nu börjar denna söndag lida mot sitt slut. och denna söndag lite kortfattat har bestått av plugg, varit barnvakt, födelsedagsfikat och kollat på ensam mamma finalen uppe hos sussen. inte så speciellt mycket med andra ord. men det är väl vad söndagar är till för (rätta mig om jag har fel).

nu kanske ni också undrar hur gårdagen var. och joo, den var som vanligt lika kul när man är uppe hos sussen. drinkarna jag gjorde var grymt goda och jag har faktiskt gjort en ikväll av det som vart över från igår (inte mycket) då dock till mamma och pappa. den var mycket omtyckt och nu skall denna licor 43 inköpas till detta hem. och det är många. nu vet jag också vad jag kommer att dricka på nyår, jo nämligen bara licor 43. 

nog pratat om sprit, nu ska jag koppla in högtalarsystemet i lägenheten sen blir det popp och plugg. (sa jag förresten igår isa att basen är så bra att sängen vibrerar?!) värt att nämnas.

Kommentarer
Postat av: Isa

jo du sa det, lät häftigt. Nästa gång jag kommer hem vill jag prova!

2008-11-24 @ 08:39:44
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0