MUSIKSKOLAN OCH TIDNINGEN

första sånglektionen avklarad. eller avklarad och avklarad, detta är ju hur jävla kul som helst! och vilka människor, allihopa är så himla trevliga och de tar hand om oss som om vi vore prinsessor. vi klagar inte! almanackan har nu också fyllts på och inga luckor syns till här inte. nejnej nu är det full rulle enda fram till jul. men jag trivs när det är mycket och alltid finns något att göra så inga klagomål på den biten heller. 
nu undrar ni säkert hur videoinspelningen gick på tidningen ikväll också. jaa vet inte riktigt hur det gick men när kameran väl rullade så kunde jag inte ens uttala mitt eget namn!! det var jag dock inte ensam om men hur är det möjligt. hur nervös kan man egentligen vara. ja nog om det, nu ska jag ringa isa och skaka av mig lite nervositet. 



av sångcoachen mikael fick vi med oss sångtexter som vi skulle öva på. så nu gäller det att övaövaöva (stackars familj).





Kommentarer
Postat av: Anonym

hoho

2008-11-12 @ 21:23:05
Postat av: isa

s.n.y.g.g bild du har valt, känns lite som hmmm.. paybacktime?

2008-11-13 @ 08:37:52
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0