VART ÄR NI?

dagen började med sovmorgon till 11. bestämde mig för att vara hemma idag också så jag inte blir ännu mer sjuk tills morgondagen. (the big day), så istället bjöd hit camilla och charlie på lunch. det blev en supergod wokgryta som blev mycket omtyckt. dock så åt jag frukost medans dem snafsade i sig alltihopa. 
men, mitt val. 

imorgon är vi lediga och då ska jag ta dagen till äran att plugga. visst låter det otroligt kul! jag vet, just därför jag bestämde mig för en heldag plugg. får se om jag lyckas klämma in något annat roligt också. 

måste även kolla vart fan alla mina bloggfans är? kan säga att denna dag har bloggen inte varit så speciellt populär. från 67 unika till idag 15? så, vart har ni tagit vägen? HOHO!!!!?

nu ska jag hoppa i säng(snart) och påbörja min livs dröm. japp jag har redan planerat den! natti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha samma för mig! det brukar ju ligga på runt iaf 50-60 unika, men nu är den nere på 15-30, skuumt :O

2008-11-14 @ 13:51:11
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0