dagen efter


idag vaknar jag bakis.. ja isa du hörde rätt, bakis! om jag nu ska sammanfatta min gårdag väldigt kort så blir var den jäkligt rolig, promenad på 2 och en halvtimma, kall, mysig och spännande. ja vad det sista innebär får ni faktiskt lista ut själv!

nu sitter jag och dricker varm choklad och målar naglarna, det behövs, för dom ser verkligen förjävliga ut just nu! 
sen samtidigt som camilla sitter och tjatar på mig att jag inte får gå och träna. jag vill träna, jag måste träna. så jag får helt enkelt ta det till kvällen när bakfyllan förhoppningsvis lagt sig lite.

nu ska jag krypa längre ner i soffan och blunda lite, för oj vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Isa

haha men vatusan! Nu passar det att gå ut va när jag inte är hemma. Det är skönt att höra att du är dig själv igen! PUSS

2008-10-12 @ 19:13:12
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0