dreamer

plugg var det ja, justja.. men det har jag glömt för några timmar sen. istället sitter jag med en varm kopp choklad i handen och kollar på färjan. åh så bra jag har det!
men så fort jag tänker på att jag har prov imorgon och på tisdag gör att jag får panik! men sen sekunden efter har jag tankarna på något helt annat. får ta mig i kragen lite senare helt enkelt! 

nu är min mac-jakt är i full gång, men måste erkänna att det går väldigt segt.
och jag måste säga till alla er annonsörer att ni BÖR kolla er mail iaf 1 gång var tredje dag.......


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg oxå:)!

2008-10-06 @ 21:24:41
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

kul att du gillar min musiksmak då ;)

2008-10-06 @ 23:22:24
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Lotten

funkar dom där bio tabletterna bra?:)

2008-10-07 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0