efterlängtad

sitter med håret blött.. fortfarande. halv 9 var det simning och mitt hår har inte torkat än.. tar väl några timmar till om jag känner mitt hår rätt. säger bara det; ni killar har tur som slipper allt detta bök!

nu åker snart mamma och pappa till Örebro. jag och lillebror stannar hemma. orken att sitta i en bil hela kvällen finns inte. jag menar, helgen är ju dessutom så himla kort! så nu gäller det att bruka tiden på rätt sätt! (baka och mysa)
Japp det är nämligen kvällens to do. men nu pratar vi enligt planerna, men dom brukar ju kunna ändras ganska fort.


mmmmmm älskade fredag!

Kommentarer
Postat av: isa

ja se där ja nu ska du baka också, precis som jag skrev att jag skulle göra igår. HÄRMAPA. Du förresten bloggen ser knäpp ut.

2008-10-10 @ 17:55:05
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0