HEMMA!

hej på er! nu är jag hemma i härnösand igen, denna gång ett snöigt härnösand. dagen i umeå började med en rejäl sovmorgon för min del (isa och simon hade full fart hela morgonen), klockan började närma sig två och då tog jag och isa cykeln ner till stan för att spana in vad umeå hade för shopping att erbjuda. vi kom fram till att umeå är en stad som är en blandning mellan härnösand och sundsvall. utseende mässigt. 
en väldigt mysig stad med andra ord :)

nu sitter jag här i min rosa morgonrock och försöker ladda upp lite bilder. vilket inte går, eller vilket inte har gått de senaste 2 dagarna. börjar bli galet less. 

snart är det iaf dags att gå att lägga sig, för imorgon väntar ännu en shoppingdag, i birsta denna gång och med sus :) men nu först ska jag gå och smörja in mig med mitt nya body butter, jordgubb, mmm!!

Kommentarer
Postat av: Simon

fyfan va din bloggdesign suger alltså! den e ju fucked up!

2008-10-30 @ 17:01:33
URL: http://vilsnagiraffer.blogg.se/
Postat av: Göteborgsflikka (: <3

fin vad bra blogg u har!

2008-10-30 @ 21:51:52
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0