prov vecka

Ett prov; chickchek! nu två st kvar.. och justja, jag glömde visst nämna att vi fick ett till prov idag som ska vara nu på torsdag i medieproduktionB. ibland är skolan allt underbar va! och..in your face's som säger att john bauer är en slappskola!

Nu är det bara jocke och jag hemma i 4 dagar.. vilket då innebär att jag är bossen i huset. vilka jag såklart gillar. är lite hårdare än mamma vilket kan behövas om det där latarslet ska göra någon nytta i hemmet. Och på menyn idag är det köttbullar och potatis med gräddsås. Sedan får han väl avgöra om han vill gå hungrig eller mätt.


Och till er alla som undrar över bio-kapslarna. Resultat skall synas efter några veckors/månaders användning av kapslarna, så ännu vet jag inte om det är all min träning eller kapslarna som ger bäst effekt. Vi får se helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0