SOVMORGON

jaahaja, så var halva dagen borta. tog en fet sovmorgon vilket jag tyckte själv jag var värd. det har ju faktiskt varit några lite för tidiga mornar här i veckan så det var all rätt. idag skulle jag åka ner till svall för poweryoga, när jag precis såg på dintur.se att det inte går några bussar hem! men det jag också såg var att reselängden mellan riksbanken och navet var på 1 och en halv timme. något som heller inte kan stämma. detta måste kollas upp. 

nu har jag i alla fall bestämt mig för att jag ska gå ner till swemat för en liten springtur. för ni ska bara veta hur mycket godis som kom ner i magen igår :/ ångesten är stor nu och ikväll blir det inget sånt gotta!
för jag kan ju trots allt ligga i en bikini om prick 7 dagar. men mer om det senare.
nu är det frukost på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0