UMEÅ!

jag var nyduschad, ny piffad och redo för en fika på stan med hanna och emma. ringer till emma och pratar med hanna,emma och ante samtidigt i telefonen. jag tog upp fikat på stan och då visade det sig att hanna var på hemsön, emma låg hemma i soffan/sängen(!?) och inte kände för att röra sig, tror det handlade om magen. så jag började fundera på vad jag då kunde göra. första tanken som kom upp var umeå, jag ringde isa och frågade om hon hade några speciella planer för kvällen, vilket hon inte hade. då rusade jag direkt till datorn, kollade upp busstider och hittade en buss redan 45 min till avgång. väskan packade jag på 10 och sedan var jag på bussen!

framme i umeå var det isigt och kallt, nu har vi iaf fått i oss dagens middag, som bestod av en kycklingrulle. ett mycket bra initiativ av isa! efter denna mustiga middag funderar vi nu på att gå och köpa godis på ica till rosa bandet galan. för ni missar väl inte den? nee.. nu, ICA!


Kommentarer
Postat av: Olga

haha, Rolig bild

2008-11-01 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0