Kerstin och ett bra tips



när jag låg inne hos tandläkaren och Kerstin precis hade spänt klart så börjar jag försiktigt mummla lite om min tid kvar. och såklart så trycker hon ut sig (precis som alla andra tandläkare) att hon inte vågar säga någonting. men att jag definitivt inte kommer att ha den till julafton. så ja.. det blir ett tag till med den här jäkla tandställningen. men precis som Emma sa, -"hellre för lång tid än för kort tid"..

sen måste jag också tipsa er alla om en nystartad blogg. där får man följa två giraffer om deras vilda äventyr i grannlandets huvudstad Oslo. och jag tror faktiskt bloggen kommer slå besöksrekord om ni frågar mig.. så jag skulle inte vilja missa något! here you have it,  www.vilsnagiraffer.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

söt bild!

2008-10-14 @ 16:57:09
URL: http://typiskthannu.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Säger som Hanna, söt bild!

2008-10-19 @ 12:23:53
URL: http://iennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0