fredagens älskling

Nu har jag precis gjort klart mitt prov. det gick super! satt kvar 40 min efter precis alla gått. lite pinsamt att sitta där själv medans läraren satt och suckade tyst bakom mig. men den tiden behövde jag faktiskt. och när jag lämnade in provet så sa han med engelsk brytning -" du är väldigt ambitiös du, jag har aldrig sett något sådant förut" haha jag tackade och log och gick. nu har jag lånat tessies dator (eftersom jag inte har med mig min idag) och jag sitter och väntar på att hon ska bli klar för idag med hennes kurs, psykologi. för efter ska vi gå och fika på ett nyöppnat fik här, inredningen är gudomligt snygg och sen att man sitter i fönsterna med kuddar gör ju det hela mycket mysigare=) dom har även små hängstolar i vissa fönster. lite annorlundare än alla de andra fiken.

klockan 17.00 ska tessie även klippa sig här nere i svall och jag ska följa med som stöd. men hon har ingen aning om alls hur hon ska klippa sig som, så nu sitter jag och letar (googlar) efter olika coola frisyrer som lite alternativ. hoppas jag hittar något ballt!


Kommentarer
Postat av: Regine

Håper du får ein kjempefin kveld :))

2008-09-19 @ 19:37:56
URL: http://www.regine.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0