Ny kurs

hellu gott folk! sitter nu på eftermiddags rasten och kollar igenom mailen lite. klockan halv 1 påbörjade jag en ny kurs, Organisation och ledarskap heter den. verkar vara helt okej, men jag känner på mig att jag kommer behöva lägga ner mycket tid och energi på den här kursen i höst. hoppas det finns mycket som intresserar bara så det blir lätt :)

ikväll blir det jobb och plugg som gäller, inte så rolig kväll med andra ord. läste nånstans att DH hade premiär ikväll men det har jag verkligen inte tid att kolla på :/ känns lite surt när man suttit och längtat efter det heeela sommarn. men såklart, skolan går alltid före! (nörd jag vet)

nu är det back to business som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0