TERESE GÄSTBLOGGAR!

Lotta har inget internet, mohaha. Så här sitter jag och gästbloggar;) Klart man ska testa på att gästblogga också. Miss blogg owner ska ha prov nu (skulle hälsa det) just nu håller hon på böka och stöka med sladdar, inte din starka sida ser jag. Så vad skriver man när man gästbloggar? Kanske passar på man på att slänga upp massa pinsamma bilder? 

Kan dra en bull histora? Lotta är en snäll/sn tjej men i alla lägen inte så smart. Hon är tjejen som tar ordet gräddar ordagrant: hon häller grädde på bullarna. Hon är tjejen som tror att luften från hårfönen finns i en liten burk (som man fyller på). Dra inga förutfattade meningar nu!! Tjejen är smart, ibland. Grymt snäll (ta åt dig lotta).



Så vad ska jag prata om nu då? Vädret? Hmm..

Lägger upp fina bilder på allas och min Charlotta.. och mig (bilder där jag typ inte syns)

   

  
Här är bilder på bara lotta: första bilden är lotta och en munk, andra bilden är lotta på en brygga.
 

TÄNK LOTTA, du överlevde. Men som tur la jag inte upp de värsta bilderna jag kunde hitta.
Vänliga blogg-kyssar från din gästbloggare;)

Kommentarer
Postat av: mogi

Hej :) Vad roligt att du vill vara med i tävlingen men tyvärr så missförstod du uppgiften:



-Skriv ett inlägg i din blogg varför just du ska vinna ett kylskåp fyllt med denna vitaminrika dryck och lämna länken till inlägget här i kommentarsfältet.



men det är bara att skriva det du skrev i kommentarsfältet i ett inlägg i din blogg för att sedan lämna länkan bland kommentarerna så är du med och tävlar =)

2009-05-11 @ 18:59:42
URL: http://mogis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0