B E S T

säger då det, gårdagen var huuuur kul som helts :D!  vi började med att käka hemma hos emma, strålande sol och varmt, jätte mysigt!! :) sen så runt 8 åkte vi taxi till tove där festen fortsatte, haha och ja fest var det! ojoj fyfan vad roligt det var :D:D! runt 12 började vi dra ner oss på stan för att träffa alla folk osv, och det var KALLT då kan jag lova, skjorta och shorts, here i come! ne fyfan kanske ska sluta låtsass som om det är sommar. men snart så =)
ah men iaf, danne vart fan var du? du kanske borde säga nästa gång innan du hoppar in i busken före mig, herregud! ikvällen eller natten slutade med att det blev taxi hem vid 4, tack gode för taxibilar säger jag bara!
idagens vaknade jag iaf runt 2, tack gode att det inte blev nå längre, haha, klarblå himmel och sol :D wonderfuuul!! nu är magen full med mat, så nu ska jag spela lite sims :D länge sen nuju! måste bara åka och köpa godis först innan! känner på mig att kvällen kommer bli ganska soft ;)
nu måst ejag bara tacka alla tjejer också för en oförglömlig helg:D!
pussenpåerrrrrr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0