Myyys :*

nu sitter jag och väntar på tessie, seeeegskiten :)) sen senare ska vi upp till ankan och mysa och se på film! hihi :D idag har det inte hänt så mycket, ganska dryg och jobbig dag fast det inte hänt så mycket, vakande av att exet ringde och väckte mig, (taaaaaaaack sötis) :) sen så gick jag upp och gjorde iording mig för jag trodde att jag skulle på stan oså men det blev inte av för vi hann inte ner innan det stängde:/ så jag pappa, jocke och ante åkte till coop och handlade :D massa gotta som jag dränker i mig nu.. magen börjar svälla upp sakta men säkert och börjar bli lite less på det söta menmen ska inte klaga ;) efter affären åkte jag till stan och mötte isa för att sedan gå vidare till jobbet:/ jobbiigtttttt vare kan jag lova också! men nu är jag äntligen hemma :DD 


över till godisskålen, ching chonggg ha en bra kväll för det ska jag ha!



image9
Tessie och anki :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0