så jävla dålig på rubriker..

  

Här är några bilder från ihelgen! :D lite för fulla och lite glada!

Kom nyss hem från skolan och har slagit mig ner i soffan med dattisen i knäet :) ...som vanligt! Den hätrdagen har iaf varit kanske av den mest tråkiga.. händer inget nytt eller roligt bara samma samma rutiner hela tiden och samma visa varje dag.. när ska det hända nått? måste bara få ut mig, SÅJÄVLATRÅKIGSTADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MAN BOR I OCH ALLA ÄR SÅ JÄVLA STELA OCH TRÅKIGA, tamigboooooort till det roliga! tack :D jaja, men iaf så ska jag åka upp och ta kort på min moppe haha så jag kan lägga ut den på blocket så jag kan sälja den. behöver pengarpengarpengar till spanien så jag kan åka och hälsa på filippa :D nu har ju isa och tove redan bokat sina flygbiljetter! suuuckk.. tänk om jag inte kommer iväg :( men måste verkligen vara där på hennes 18års dag och allt! :))) ne nu ska jag lägga ifrån mig datorn och kolla lite på O.C sen äta min eeeeefterlängtade mat, muuuuums maggisen kurrar hyffsat mycket nu! wiiiiieeeeeepusssssssssss :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0