tråkiga torsdag..

tjolahoppsan toppsan, sitter på skolan nu med datorn som vanligt och har ingen lärare också som vanligt, ganska skönt, hoppas hanhar glömt bort oss :) såå skönt med lov och 10 dagar, inte dåligt ;) men nu börjar dagarna om som vanligt igen.. kliva upp 5, sen går bussen 07.25 från härnösand och till skolan i sundsvall.. sen långa dagar och kommer hem runt 5! jätte drygt oich jätte jobbigt! men nu är det bara 13 veckor kvar till sommarlovet och det känns förjävla skönt och det är ju snart:D och 15 dagar idag till Thailand! :)) wihooo!
Idag händer det väl inte så mycket, efter skolan ska jag gå på stan och köpa en blus hih :)) sen ska jag åka hem och duscha och sedan snabbt iväg till simon som fyller 21 år idag! grattis gammgubben:D mmmmh mycket fikafikafikamums! men synd att jag inte FÅR äta för går på hårddieten nu tills thai, haha:(:(:(  sen efter det
måste jag hem och måla listerna till min lägenhet, asdrygt:( och kan inte för den delen heller för vet inte vilka det är eller nått, skitockså. nu har jag nog itne så mycket mer att säga förutom att igår på bortamatchen modo - timrå vart ställningen HELA 2-5 och det är sååååå underbart! + att det är hemma match på fredag och då jäklar tar vi hem det så vi kommer till semi ;)

ne nu är lärarn 50 min försen haha lovelyyyyyy:))
nu ska jag mata våra fiskar i klassrummet och fixa nytt vatten till dom så dom får det rent och fiiiiiiiint :)!
pussspusspusspusss och hare bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0