l ö r d a g

jisses... vaknade upp, hmm ne inte hos mig, men som tur var vaknade jag upp hos tove:D haha! gårdagen med grillning och fest blev kanon:D eller bortsett från grillningen då.. allt började med att vi skulle sätta på grillen och det gick ju inte så lyckat om man säger så, vi trodde vi inte hade något gasol kvar eftersom den slocknade hela tiden, men haha det var ju för det blåste så mycket (så smarta) haha,så middagen blev väl runt halv 8, 8 till slut :D men gott var det iaf!  menmen.. idag lördag ,så ska jag snart (efter jag städat lite) åka till affären och handla en fet godispåse och sen vidare upp till isa :) vi plugga och vara flitiga ;) jobbigt att måste plugga på en lördag liksom men har ju 2 hemsidor att göra tills på tisdag för då lämnar vi in datorn:/ suck! så nu gäller det att ligga i om jag ska fixa det! tänkte lägga upp lite bilder från igår med när jag fått dom till datorn :) ne nu ska jag fixa iordning mig litte!
hugsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0