torsdag

torsdag idag och har inte varit tröttare.. gjorde musikvideon till 2 inatt då jag gick och la mig :(( så hängpåsar nu eller.. haha! resultatet på musikvideon vart bra.. eller hur anki? har också precis redovisat och nu är det hälften kvar to go:D efter redovisningen är klar så ska vi få en överrasking av mange och anna, tippar på att det är fika och massa gott ;) .. eller hoppas;)
Kort dag idag också, slutar efter lunch så då ska jag bara hema och sooooova så jag kan vara pigg tills ikväll ;) wie!, nu gnäller anki så bäst jag skyndar mig.. ska nämligen måla hennes naglar, im the pro ;) ahha eller så inte! sist jag gjorde fick hon kommentaren, "tippexnaglar".. bättre lycka nästa gång:D
kramhej! 

Kommentarer
Postat av: tussie

mmm ;) massa gott (saaaaft) jammieyum!

2007-05-24 @ 15:37:53
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: loppan

haha jaa tackkkkkkkkför det:D (asäCvligt)

2007-05-24 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0