medieproduktion

nu sitter jag på medieproduktion lektionen, det är rast nu så tänkte blogga lite. idag på morgonen har vi haft 3 timmar pass med squash, har aldrig kört det förut men det var jävligt roligt=) och bra gick det med. alla möttes i en turnering, och jag var bäst bland tjejerna så fick pris :) priset var att jag fick komma dit och spela gratis med någon som jag ville bjuda med. haha kuuuuul. här i klassrummet är det klipp och klistra verkstad nu, vi håller på att göra en design till en valfri produkt. jag valde hårfärg så nu har jag precis gjort klart designen och ska snart klistra den på kartong! roooolig skola!

ne nu ska jag göra lite andra saker innan rasten slutar,  pusss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0