lördag

fotodag idag! nu är jag hemma och har precis ätit frukost, isa kom på besök en sväng :D sen kom det några joiners efter en stund ;) idag blir det en massa knäppanden, först ska jag ner till swemat och kolla om man får till något bra där sen tar jag och tussen bussen mot sundsvall, men vi ska hoppa av runt häggsjö området. sen gå en bra bit (fika på vägen) sen så ska vi till slut komma till vår plats där vi ska fota :D hoppas det blir bra bara.  ingen sol eller så, duggar lite också. efter vi kommit hem så blir det middag med hela familjen + camilla/charlie och sen bjöd mamma in isa! så det blir mycket folk här ikväll. men rolgit ska det bli :) men nu ska jag ta av mig morgonrocken och börja göra mig klar! ha en bra dag!

KRAM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0