måndag

hemma nu äntligen, och klockan närmar sig 9. börjar bli lite drygt med sena dagar nu.. men idag började jag halv 1, så jag ställde väckarklockan på 08.30 för att jag sedan skulle ta bussen 10.55. ja det gick ju sådär. försov mig såklart, jag hörde inte klockan helt enkelt. så jag kom till skolan 2 haha. men när jag väl var där så spelade vi in dom sista scenerna till musikvideon, det gick hyffsat, jag har rollen som en "bitch" så haha ;) sedan efter skolan så träffade jag sussen och då föreslog hon att vi skulle åka in till birsta en snabbis, och det gjorde vi men det blev inte en snabbis om man säger så :) så nu kan jag varken sola eller jobba, har nyckeln dit i bilen som syster har :s  men får ta allt imorgon istället :D men nu ska jag kolla på hostel.

kram!!

Kommentarer
Postat av: tussie

jagvet hur de är att inte höra klockan:(

2007-10-01 @ 21:20:48
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0