tisdag

nu har jag precis kommit hem från en dag i skolan, idag har vi haft matte och multimedia. matten var tråkig som vanligt och multimedian var hyffsad :D nu är iaf filmningen klar och det som fattas nu är redigeringen m.m. kommer bli as drygt och sen kommer det säkert ta en jäkla massa tid!
efter skolan så tog jag bussen hem, och sedan åkte ut och körde lite och handlade osvosv, börjar gå riktigt bra nu med körningen om jag ska vara ärlig ;) haha meen.. nu ska jag iväg och jobba sen sola! har två redovisningar imorgon med som jag måste hinna plugga till :S det är ganska så sjukt mycket nu i skolan så vet inte vad. men nu har jag bråttomt! seu!

PUSS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0