lördag

lördag idag. trodde jag skulle vakna 2 eller 3 när jag inte ställde väckarklockan imorse, men nää vaknade 10. helt otroligt, tvingade mig själv att somna om men det gick inte, så det var bara att stiga upp. det var planerat att vi eller jag, isa och simon skulle åka till svall och shoppa lite men det blev inte av, man finner bara inte orken att åka dit över helgen när man måste göra det 5 dagar i veckan.. så istället fördrev jag tiden med film och mys hemma :) det var helt ok. sen runt middagen kom simon och isa och åt med mig. efter middagen så blev det "perfect man" (bra tjejfilm) och sedan efter filmen kom markus och linnea :D vi fortsatte kolla på några världelösa filmer som simon valde... mmmhbra!! 

men nu är det back to bed! natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0