måndag

image388
jajaja ful kille jag vet!!
men.. nu äre måndag igen och började halv 1, skönt med lite sovmorgon=) idag har vi varit och spelat in några scener i musikvideon uppe på kuben, det var kul, kallt och massa äckliga kryp. haha måste lägga upp några bilder på snygg lukas sen från inspelning ;) haha grymt sötful! men sen efter vi vart klara tog vi bussen hem till hsand och nu sitter jag och väntar på segdannen! ikväll blire klippklipp, kommer bli sååå fint.....
menmen nu måste jag kila!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: tussiepussie!!

MEN ÅH!! seg lotta, de tar ju åååår!?
vart är tex polisbilderna vava? ;)

2007-09-24 @ 19:52:26
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: negerlukas

ja vill också see!

2007-09-24 @ 19:54:34
Postat av: loppan

haha men det kommerkommer, om jag var du skulle jag inte vilja se lulu ;)

2007-09-25 @ 06:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0