spraya lite till

Bild och inlägg lånad från www.emmamariah.blogg.se.
Och, nej emma, sååå seg är jag faktiskt inte! vi alla kan väl känna igen oss att det kan ta lite extra tid att fixa sig innan man ska ut, eller hur? känna sig extra fin och ja ni vet allt det där. det är ju det som är själva tjusningen med att "gå ut" också ;) rätta mig om jag har fel. 

men allvarligt emma, du är aldeless för snabb!


Spraya på lotta!

Jag sitter just nu alldeles själv. Hör hur lotta småsprayar håret inne på toaletten: "Hur går det Emma?" Hur går det med vad? Ensamheten? Hon har vart borta i snart 20 minuter, tippar på att jag inte kommer se henne på 20 minuter till. För mig tog det två minuter att få till håret.. Kanske för att jag har kort, men allvarligt talat vet jag ingen som är så seg som lotta när det gäller att "fixa sig". Guinnes rekordbok; Vad väntar ni på?


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, tjusningen är inte att stå framför spegeln i 40 minuter.. kära nån, den kan ju gå sönder! ;)

2008-08-31 @ 18:16:53
URL: http://emmamariah.blogg.se/
Postat av: lopp

haha men emma, det är ju resultatet, resultatet! du såg ju hur snygg jag blev!

2008-08-31 @ 20:36:13
Postat av: LIFE BY Marielle

hahaha rolig bild ;)



(svar) tack så mycket! keri hilson - energy:)

2008-08-31 @ 23:29:04
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hahahaha snygg bild! :D

2008-09-07 @ 13:20:28
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0