bedtime

nu ligger jag och floppy i sängen i hennes pappas lägenhet. minikrogen har precis anlänt till sängen. också. (ett matställe) haha mmmm! tänkte bara säga godnatt och tacka för alla mina fina kommentarer jag fått :) blev en av vinnarna av årets blogg 2008 i g for gossips bloggs tävling! riktigt kul!:D så nu om det är någon röstning så måste ni RÖSTA på mig ;) haha! men nu är det bedtime för oss! kanske kommer igång med träningen imorgon också efter min 4 veckors influensa.

sov så gott allihopa :)


Kommentarer
Postat av: isa

men tjockisar säg inte att ni beställde mat!!! haha filippa, du faila bigtime på vår nyttiga dag;) loveyou sees på kickan idag

2008-05-03 @ 08:34:59
Postat av: alexandra

Godmorgon! :)

2008-05-03 @ 10:52:34
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0