SURPRISE!

vaken  och  något  bakis.
gårdagen var planerad som en lugn kväll med sällskapsspel med hela familjen. spelet var i full gång och det var tjejerna som tävlade mot killarna. efter 10 minuters spelande så ringer hanna på mobilen. hon är ute och säger att hon ska ta mig till ett överraskningsställe utanför stan. där kunde man också köpa drinkar.
jag fick 1 timma att göra i ordning mig på, och samtidigt som kajalen flög överrallt så skulle jag försöka dricka mina drinkar emellan. (vilket ni kan tänka er inte gick så bra).

väl där ute (ett hemligt ställe) så börjar vi beställa massvis av drinkar. och jag måste säga att de drinkarna slår alla andra barer och andra ställen som jag varit på. så otroligt oslagbart helt enkelt! kunde inte förstå hur jag inte varit på det där lilla stället förut. men en sak som är säker är att dit måste jag igen.

och som vanligt när man är ute med hanna så har man alltid lika kul. vad man än gör. vet inte hur tjejen gör men brukar kalla henne för magic hanna ;)

nu  väntar  duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0