i början på något stort

väckarklockan denna torsdag ringde 06.00,  idag var jag supertaggad så jag flög upp ur sängen.. kan bara bero på en sak. vi skulle nämligen jobba med projektarbetet ;) vi gör nu allt i vår makt för att det ska bli av, den drömmen känns ganska långt borta nu men vi ska fan fixa det!! jag berättar såklart så fort vi får något besked :)

annars idag då, jo det blir träning och idol. inget mer! inte ens plugg! vilket känns otroligt skönt. nu ska vi börja med medieproduktion B, vilket jag tycker är vääldigt tråkigt, kan bero på att jag är så jäkla dålig på Ilustrator...


Kommentarer
Postat av: spiderchick

vad gött! =)

2008-10-02 @ 17:16:39
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Julia

att gå upp 06:00 är lite lyx enligt mig :P



Har frågestund i bloggen så hade vart kul om du ställde någon intressant fråga, fråga exakt vad som helst!

2008-10-02 @ 17:21:24
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Nyfiken läsare

Du har tidigare berättat att du håller på med en "dietkur", att du äter Bio T(eller vad det nu hette), så då vill jag som trogen läsare gärna höra hur det går? Fungerar det? Har du tappat några kilon/cm?

2008-10-02 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0