"OH, AND NOW IM LOST"


så otroligt skönt med helg, och så otrolig skönt att vara hemma före 4! för det händer 1 gång per halvår. högst! men endå har det inte varit min dag. började dagen som sagt med träning, sedan var det orientering för mig som missade det i våras. jag var alltså helt ensam. jag hann gå 10 min tills jag var vilse. i en skog jag aldrig varit i och en kompass i ena handen som jag inte förstod något av. varje litet ljud som kom från skogen så stod jag blixtstilla, redo för att anfalla eller springa. björn var såklart det första jag tänkte på. 
efter ett tag helt vilse i skogen (men levande) bestämmer jag mig för att gå åt ett håll. nämligen norr. det visade sig (som tur var) att jag hamnade i ett bostadsområde på södra- södra berget. gick tillbaka till skolan efter 3 timmar och skämdes när jag sa att jag inte hittade någon kontroll. inte min dag.


sms utdraget från anna:
klockan 05.15
"-KOM IGEN NU BRUDAR! skönt ska det bli! can you feel it?? PEPPAPEPPA!!"

ungefär sådär bra är anna på att peppa en på morgonen! all cred till henne!

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra kväll:)

2008-10-17 @ 18:58:32
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Sarah

snygg klocka!

2008-10-18 @ 15:15:36
URL: http://sarahz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0