jag var ju i need av...


just nu sitter jag och njuter av rasten som vi har. om 20 minuter börjar vi igen, denna förmiddag med Arbetsmiljö och säkerhet. det är nämligen första lektionen vi har med det och de är hyffsat roligt endå trots det otroliga tråkiga namnet :)
sitter och suktar efter en kaffe men har verkligen inte orken att ta hissen ner till 2an till fiket. så jag får spara mig tills lunchen istället.

idag skulle jag egentligen gå på stan för att köpa lite nya kalendrar,almanackor osv osv. vilket jag är i stort behov av just nu! men orken försvinner när det öser ner regn utanför fönstret. så det får helt enkelt bli imorgon. nu ska jag dra igång dagens bloggar innan skolarbetet börjar ;p

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

almanacka har jag två av nu :)

2008-09-02 @ 19:01:57
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0