träning och idol

puuuh, en minut över 8 var jag hemma, så hann precis till idol! 3 nya skor kom med mig hem idag också :) kängor de e grejjer de!
en springtur på 4,5 km hann jag också innan idol, visst är jag bra snabb?? däremot fick jag slänga i mig maten när idol började.. 


och nu till något annat. såklart så skulle den oerfarna tjejen i butiken ge mig fel färg på kameran. svart var det jag fick men jag ska ha silver. inget annat! så nu har jag varit och beställt en ny, och vänte tiden var ungefär 2 veckor, sen så får jag börja fota igen! 

sen att det låg en liten pryl i brevlådan det hela mycket bättre ;)

Kommentarer
Postat av: bitte

nice med skor

2008-10-01 @ 15:32:35
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0