helgen

fullspäckad helg har det varit för en gåns skull och riktigt mysigt var det också :D på fredagen så var det klassfest och jävlar vad kul det var, sjuuuuuuuukt! bilder kommer därifrån med, haha ojoj vill inte se dom ;) menmen, sen på lördagen vaknade man hyffsat tidigt (tack isa):D och sen vare bara chilling chilling hela dan och sen bjöd isas farfar oss på middag på matverksta, hihi=) kvällen bestod mest av raggåkning i bilen med tove och isa, och massa mys=) söndagen har varit hyffsat seg fast endå inte haha, vaknade tidigt igen (tack simon och maths) sen så var dety bara softa hela dan och sen åkte vi alla och hämtade kebab och kycklingrullar på tre kronor, och fyfan vad gott det är där, lätt bästa stället i stan iaf:D sen ikväll har jag,isa och simon varit och spelat poker med markus och linnea, 20 kr instats och tillslut efter alla reebuys och sånt så blev potte på 180 kr, skulle behövt dom men kom bara 3a! haha ;) bättre lycka(tur) nästa gång!
nu sitter jag iaf och kollar på titanic, såååååå bra film:D måste ha låten där ifrån, blir helt tokig! typ tårögd varje gång jag hör den haha:D jaja, nu orkar jag inte skriva mer=) 
kramiiiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0