låångis:))

Igår kväll vare kul, var med tovelina och isa sydde, och  tänk att dom alltid ska sy likadant, (not suprised)  men så fint det blev:D haha!
Idag så blir det lite solning får man hoppas och sen så kanske en sväng på birsta om jag hinner :) för just nu har jag lite för mycket som jag behöver göra, måste också ta kort på olika saker tills redovisningen, uscha! sen har jag inte skrivit klart den och vet inte vad jag ska säga!? och den är på tisdag! KUL! men jag tror imorgondagen får bli plugg dagen faktiskt:D
känns sååååååå skönt med långhelg, och ska inte festa nångång!?!! (inte loppan för dom som vet) men det känns skönt :) nu ska jag gå och göra iordning lite frukost så jag kan börja min dag!

hug&hug!


image85
där har vi dom! nemen kolla, samma outfit på tovan och isa ;) gulliga!
(jag,tove,filippa & isa)


Kommentarer
Postat av: anja

haha söt bild (:

2007-04-28 @ 13:20:21
URL: http://www.tasteofmine.blogg.se
Postat av: __<3__

dalig brewnett i randigt då

2007-09-20 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0