måndag

image242

japp! så har skolan dragit igång. rooooooligt! nemen dagen var hyffsad iaf.. började 9 på teatern, gick till skolan och sen började vi genast klura ut nollningen, och vi kom på lite roliga saker ;) haha fyfan. sen var det lunch så tessie la fram förslaget om att hon skulle bjuda mig,ankan och anna på biteline och det var sååååå gott :D tack sötnos! efter lunchen så var det bara raka vägen hem och till bussen såklart.
Men nu har jag precis kommit hem från jobbet, tog mig helvetes timmar för det lilla göra jag fick göra men det blir värt det sen endå.  sen när jag väl har kommit hem så ser jag att top model 8 hade säsongspremiär ikväll, kul att man missade det då..men hann iaf se 5 min! yeyyyyyyyy. men det blir repris på söndag som tur är :D

men nu är det nattinatti iaf för min del, upp tidigt :)
PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0