sidsjön

började dagen med att försova mig (roligt) sen bar det iväg ner till svall och därefter till sidsjön, där hade vi nollning eller som lärarna sa ett fint välkommande till ettorna. aa det vart det också, vi fick inte genomföra våra planer som vi hade lagt fram så bra utan det var bara massa lekar. (ockå roligt) sen så smet jag och ankan iväg för att ta bussen till stan. men såklart så missar vi den! och det är ungefär 7-8 km till stan. så vi tänkte att om vi liftar slipper vi gå dom kilometrarna men nee vi fick inge napp... när vi väl var framme inne i stan så missade vi också bussen hem till härnösand (också roligt) så vi fick sitta och vänta i 1 timma på den.
men vi kom på nästa buss iaf och är äntligen hemma nu =)) så nu väntar jag bara på att tovan ska hämta upp mig så jag kan föra över massa bilder till datorn :D

pussstakecare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0