myskväll

image31
wohoo, nu har jag precis sett klart en helskumm film, eller den var hyffsad faktiskt, ganska rolig:D haha, den heter "känd från tv"! vet inte om jag ska rekommendera den eller inte haha! menmen.. nu sitter man och väntar på mat och jag är sååå hungrig (som vanligt)... det blir tacoos mummmmmms:))) sen efter maten kommer isa hit och då blire bara myskväll och sen får vi se om vi hittar på nått annat! :D ne nu har jag väl inget mer att säga troja.. eller jo jag tycker ni ska gå in och kolla på en underbart snygg blogg.. tussieline.blogg.se ;) helt fantastisk, moha!
kyss och smek i våldsam lek

Kommentarer
Postat av: tussie

Åh, gullmupp :) kan bara säga det samma!

2007-03-23 @ 20:41:41
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0