till en speciell person

heluu :) great dag idag hare varit! först skolan (lite senare än vanligt) sen så spred ank lite glädje, tack.. sen så åkte vi hem och tog en glassbåt på stan :) mysigt! känns som sommarn kommer närmare och närmare nu.. även här uppe i norr ;) nu har jag precis tagit ett glas saft i solen, inte helt tokigt, så nu sitter jag i soffan med lilldattan i knäet, men tror jag ska ut igen till solen, <3333
nu är det bara 1 DAG KVAR!1 åker på lördag kl 9 på morgonen, så äre raka vägen till skavsta airport! men flyget går dock 10 på kvällen, men vi ska mysa på vägen oså hih :))  Jag, bror, mamma&pappa, bror och hans flickvän och syster och hennes pojkvän! fyfan vad kul vi kommer ha! längtar gryyyyyyömt now!
aja.. nu ska jag sluta skriva och gå ut och drömma lite i solen! :D vill ge er ett smakprov också ;)) där i dom solstolarna kommer jag spendera mycket tid vill jag lova ;)

 
och för dom som är lite tröga (endast till anki) så ska man trycka på bilderna för att se i större format ;)



have it.

Kommentarer
Postat av: terese

underbart lotta ;) du vet vad jag vill ha.. aaaight?

2007-03-29 @ 16:41:02
URL: http://tussieline.blogg.se
Postat av: loppan

haha men tessie, vet inte iaf jag kan ge dig det ;) om det det du syftar på hihi!;)))

2007-03-29 @ 17:37:50
Postat av: Anonym

haha jävla nörd du är:D

2007-03-29 @ 23:13:02
Postat av: loppan

haha men hoppas du fattade gullet ;)

2007-03-29 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0