dagen efter, dagen innan

gårdagen var jävligt rolig hos tove :D haha tack tjejer! dock var det inte så roligt på stan, vilket inte var överraskande men det sas att det skulle vara mycket folk ute eftersom det var crusing och så men tyckte inte det var så mycket än vad det brukar vara, aja innan var det kul iaf :) idag vaknade jag runt 11 (eftersom jag ställde väckarklockan) då var det bar att gå upp och gå ut och lägga sig i solen, och det var vaaaaaaarmt! klarblå himmel och tempen var hög :D men.. efter 30 min fick jag lov och gå in, finns det något värre än att bara ligga och sola?!? såååå tråkigt! aja, idag och ikväll skulle jag ju plugga eftersom jag har en del att göra men har inte ens börjat än :/ känns tungt. kommer väl sluta med att jag sitter inatt och gör hela skiten.
aja nu äre film på g om 15 min på TV1000, ska se just friends, hoppas bara det är en bra film :D!

.take care.



några bilder från igår kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0