g r i l l f e s t :D

nu är det äntligen fredag och såååå underbart=DD solen skiner och det är hothothot ute! nu har jag precis kommit hem från skolan, åkte dit till 10 och gjorde en redovisning på 10 min sen åkte jag hem igen, nödvändigt va! menmen det måste göras och nu är det klart så det känns skönt:D nu ska jag laga lite lunch till mig själv och sen ska jag börja förberedqa för grillfesten:D måste ju lära mig gasolgrillen som sagt.. kan bli kul! sen åka och handla massa grejjor och sen ska jag fixa lite andra saker! längtar nuu, det kommer bli sååå mysigt och roligt :))
PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: tussie

de här ser jag fram emot :D:D aaaas taggad!!
ses snart gullet!

2007-05-25 @ 15:23:14
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0