gold

image90
hejåhå!
nu sitter jag är i soffan igen, säger då det, vilkenvilken dag! den började med en tidigskol start med redovisning!yeeeey! men jag hade inte gjort klart mitt arbete riktigt så jag fick skjuta upp det tills imorgon ;) haha!
Just nu sitter jag fortfarande och håller på med den där jävla webdesignen, såhäääääääääääääääääääääääääääääääär less på den nu! har hållt på med den sen 1 idag på förmidagen nonstop!:/ men som tur är fick man all hjälp av den här tjejen på bilden ovan :) så hon är förtjänad den största bloggbilden ever =)) tusen tack gullet!!!! och så vare att ikväll skulle jag ju göra lite andra saker med än bara webdesignen men det blev ju inte av såklart, och ja det är en hemlis :) hihi! men svart avslöjad! WIHO! så jag måste fixa det imorgon på nå vänster! menmen.. nu ska jag iaf hoppa ner i min säng och sova tills 4 imorgonbitti då jag ska påbörja ännu en slitsam skoldag! har matte nationella då också! yes!!! men godnatt alla! :D
take care.

Kommentarer
Postat av: tussie

sötfis! :)

2007-05-03 @ 06:00:58
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0