hothothot

sitter nyduschad i soffan och äter frukost och myser just nu, inte dåååligt:D gick precis in till köket för att kolla hur varmt vi har det här i "norrland" (faktiskt mitten av landet) och det visade sig bär hela 19 grader och klockan är bara 08.40, helt sinnes!! undra då hur varmt det kommer vara ungefär mitt på dagen ;) ojoj!
Helgen blev inte som jag trodde, skulle sitta hemma på lördag och slöa, men klockan närmade sig 8 och blev allt mer och mer partysugen så jag och tove åkte till jossan på fest;D! riktigt roligt var det!
Nu klockan 10 ska jag,tessie och ankan kolla på när alla studenter har mösspåtagning! kuuuuuul för dom...

nu måste jag nog göra mig iordning om jag ska hinna ikapp tiden:D
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0