onsdag

image114
heluuthere, är just nu på skolan och suktar efter maaaaaaaaat:) får pina mig i 15 min till sen är det lunch! hoppas bara att det är något gott annars blire subway! skön skoldag idag förresten, slutar efter lunchen ( eller egentligen ska vi spela en fotbollsmatch mot paralellklassen men har andra saker för mig som jag måste göra och fixa ;) ) haha! Idag ska det shoppas också lite iaf här i svall innan jag tar bussen hem, måste ha lite nya kläder, sen måste jag hitta en outfit tills fredag:) ska nämligen ha grillfest då hemma hos mig med alla tjejerna, kommer bli jäkligt kul och jätte mysigt ;) sen måste jag ju lära mig gasolgrillen (lycka till), haha! menmen iaf.. redovisning imorgon av musikvideon också  och jag hmmmmmmmm pluggade inte så mycket igår om jag ska vara ärlig:)) dummamig! nu ska jag packa ner datorn och göra mig klar för lunch!
have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0