storstädning

image117

jaaa den omtalade överraskingen som alla gick och suktade och väntade på efter redovisningen och jaa.. dom kommer in med. saft SAFT! ååhh mmmmumss! nu får ni skärpa er förfan;) aja efter jag klivit av bussen i h-sand gick jag hem och skulle hämta nykeln på hemlisstället;) haha och kollar, hmm nee inte där.. då går jag kollar om källardörren är öppen (vilket jag visste att den vatr) men den var naturligtvis låst, då tänkte jag något önsketänkade att någon glömt balkongdörren öppen, men nene inte det heller! så gick till bron och drog upp datorn som en nörd! satt där i 2 timmar i regn och sol....... tills lillebror kom hem! han hade glömt tagit med sig den! tackkkkkk! iaf nu fick jag värsta rycket och började storstäda hela huset, vet inte varför och fråga inte.. iaf nu ska jag slutligen tvätta några väskor sen är jag klar :D! hoppas på lite isanälskling ikväll med:D:D:D
kisssses

Kommentarer
Postat av: Anonym

satan va mogen tjej som städar hela huset

2007-05-24 @ 17:25:06
Postat av: Anonym

kaxxen danne speakar!

2007-05-24 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0