vittne

japp så är man ett nybilvet vittne till stöld, lång historia och tycker tessie drar den så bra på sin blogg så gå in där och kolla ;)  ---> www.tussieline.blogg.se.
måste ändra på min genomskinliga länk men orkar inte just nu så ni får nöja er med det där ;)
lång och jäkligt rolig dag med andra ord,..började med att jag försov mig, men som tur var så hade vi ingen lärare (ovanligt) sen så var det foto, roligt som alltid :) bilder kommer från det! sen så blev jag vittne och nu sitter ja här, hemma några timmar senare och ingen sussen blev det, eftersom du innnnnnnnnnnte svarar, nu när du ser det här kan du ju ringa! tack:) aja,ikväll har jag ingen aning om vad som händer, får se vad det blir=) menmen nu måste jag fortsätta med att redigera bilder så jag kan skicka in dom :)

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0